Wednesday 20 February 2013

Wyniki naboru - new DT members

Witam wszystkich serdecznie

Dziękuję za tak wielką ilość zgłoszeń, które przesłałyście. Wybrać było naprawdę bardzo trudno - ciągle i ciągle przeglądałam wszystkie aplikacje, zawężając krąg osób. W końcu musiałam podjąć decyzję i wybrałam nowe projektantki. Wraz z ich wejściem do Design Teamu naszego bloga wyzwaniowego, zajdą pewne zmiany, ale o tym za chwilę :) Teraz poznajcie nasze nowe projektantki :)

I would like to thank you for so many wonderful entries. It was really difficult task to decide, who will be our new designer. I look through all applications again and again, making the list of people still shorter and shorter. And finally I did chose 3 girls. So wooohoooo - here they are! :)


JaMajka


Nazywam się Marta Turska - Grochocka, w scrapowym świecie znana jako JaMajka. Moja przygoda z rękodziełem przechodziła etapy malowania na szkle, scrapbookingu, cardmakingu, zaś teraz na dłużej zatrzymałam się na art journalowaniu i kolażach. Lubię prace mixed mediowe, dwuznaczne spojrzenia na obrazy i słowa, lubię bawić się sensem i przekazem tworzonych przeze mnie prac. 
Prywatnie jestem wychowawczynią w świetlicy w szkole podstawowej, kocham moją pracę, często tworzę z dziećmi i dla dzieci w trakcie różnego rodzaju warsztatów. Mam 6 letnią córeczkę, męża, dwa koty i patyczaka.

My name is Marta Turska-Grochocka, in a world of scrapbooking known as JaMajka. My adventure with crafting was gradual, from painting on a glass, through scrapbooking and cardmaking, to art-journalling and collages. I like mixed-media projects, ambigous meaning of pictures and words, I like to play with sense and meaning.
In private I work in after-school club - I love my job and very often I teach children to create through many workshops. I have 6 years old daughter, a husband, two cats and a stick insect.



Rulya



My name is Irina, in the virtual world - Rulya. I live in Belarus. I am a fatalist, who loves A.P. Chekhov, E.M. Remark and rock, green tea in the mornings and evenings. Scrap in my life came at a time when the intellectual work became too much. Scrapbooking - this is my rest, therapy and alternative living. It's also a great opportunity to express emotions, thoughts, and save the pleasant moments of life. I like to work with paints, spray, texture paste. Freestyle is my style. 

Mam na imię Irina, a w wirtualnym świecie - Rulya. Mieszkam na Białorusi. Jestem fatalistką, która kocha Czechowa, Remarka, rocka, zieloną herbatę o poranku i wieczorami. Scrapowanie pojawiło się w moim życiu, gdy praca intelektualna zaczęła mnie przerastać. Scrapbooking - to mój odpoczynek, terapia, alternatywne życie. To także wspaniała możliwość wyrażenia emocji, myśli i zachowania przyjemnych momentów w życiu. Lubię pracować z farbami, sprayami, pastą strukturalną. Moim stylem jest freestyle :)


Fairy Di



My name is Diana! I am 28 years old and three of them I in love with scrapbooking! During this time falling in love with different styles and materials-is passionately fond of Shabby chic, apart miksmedia steampunk and did not want to do .... Was composed of 11 design teams run my Challenge. There was a time gone from almost all teams rested-looking inspiration ... and is now starting to go back to the creative life-thanks very much for the great chance to become part of a beautiful DT! As for the style and materials ... Now I do not deny it and try to look at the scrap from different angles, trying to keep up with news and fashion trends! my motto in creativity, "inspiration does not come to lazy!"

Mam na imię Diana. Mam 28 lat i od trzech jestem zakochana w scrapbookingu. W tym czasie zakochiwałam się w różnych stylach i materiałach - Shabby Chick, mixed-media, steampunk. Byłam w 11 design teamach, ale odeszłam, żeby odetchnąć i poszukać inspiracji, a teraz zaczynam wracać do kreatywnego życia - bardzo dziękuję za wspaniałą szansę na to, by zostać projektantką w tym wspaniałym Design Teamie! Co do stylu i materiałów - teraz ich nie określam, ale próbuję patrzeć na scrap pod różnymi kątami, wykorzystując nowości i modne trendy! Moim mottem przy tworzeniu jest "inspiracja nie przyjdzie do leniwej!"


***

Jestem bardzo szczęśliwa, że nasz DT wzbogaci się o tak niezwykłe osobowości. Z pewnością wpłynie to także na urozmaicenie naszych wyzwań - już teraz zapraszam Was do uczestnictwa w nich. Na naszym blogu także zajdą pewne drobne zmiany - ponieważ nasz Design Team stał się międzynarodowym, będziemy w wyzwaniach także posługiwać się językiem angielskim. W każdej chwili możecie korzystać z translatora, który znajduje się w lewej kolumnie bloga.

I am so happy, that so fantastic scrapbookers joined us. Because our styles are so different, it will make our challenges even more varied. I invite you to join us and play with us. There will be some changes on our blog - our design team became international, so we will use English language. Each time, when you would like to switch the blog to different language, you can use "translator" in a left column of our blog.

See you soon :) Do zobaczenia wkrótce :)
Tusia and scrapki-wyzwaniowo DT

2 comments:

  1. Wow wspaniałe Dziewczyny!! Już się nie mogę doczekać Waszych inspiracji.

    ReplyDelete
  2. Ależ będzie się działo :):):) Gratuluję wszystkim :)

    ReplyDelete