Sunday 10 February 2013

Wyzwanie #58 - stwórz własną kopię

Witam serdecznie - mam nadzieję, że niedziela upływa Wam pod znakiem błogiego lenistwa :)
Dla rozruszania mam dla Was dzisiaj kolejne zadanie. Tym razem coś trudniejszego ale myślę, że i z tym sobie świetnie poradzicie.

Wytyczne wyzwania:
1. Wybieramy zdjęcie, które szczególnie Wam się podoba. Może to być fotka z internetu, gazety, zdjęcie obrazu a nawet Wasza własna odbitka - nie ma to żadnego znaczenia.
2. Obserwujemy rozkład poszczególnych plam kolorów, ich odcienie, intensywność.
3. Przyglądamy się również wnikliwie kompozycji.
4. A później kopiujemy - przenosimy wszystkie elementy na naszą pracę - zarówno kolory jak i kompozycję.
5. Jednym słowem zdjęcie staje się mapką naszej pracy - tylko z dodatkową paletą widocznych kolorów położonych w konkretnych miejscach.
6. Pokazujemy na blogu zdjęcie, które stało się inspiracją.
7. Forma pracy dowolna, materiały również.

Użyłam słowa "kopiujemy", oczywiście nie chodzi o to aby przenieść dosłownie każdy szczegół. Praca, którą stworzymy ma się jednak kojarzyć na pierwszy rzut oka z oryginałem. Najłatwiej będzie uzyskać ten efekt skupiając się na głównych elementach i kolorach.

Ja stworzyłam stronę w art journalu, gdyż ta forma jest mi najbliższa. Oczywiście Wasza praca wcale nie musi być wykonana w ten sam sposób. Równie dobrze może to być kartka, LO's czy notes - to pozostawiam Waszej interpretacji. Ba, nie musi być to wcale praca mixedmediowa - jako plam kolorów można użyć przecież gotowych papierów w zbliżonych odcieniach. Im bardziej różnorodne prace uda Wam się wykonać tym lepiej - dajcie się ponieść swojej wyobraźni !

A teraz pokażę swoją pracę - niestety tym razem jest to jedyna wskazówka. Myślę jednak, że poradzicie sobie z tym zadaniem doskonale :) Życzę powodzenia !!!



Poniżej w zestawieniu z moją inspiracją:


Wyzwanie kończy się o północy 23 lutego.

W wyniku głosowania zostanie wybrana praca, której autor/ka dostanie od nas bannerek do umieszczenia na swoim blogu. Dodatkowo wylosujemy również jedną osobę, która otrzyma mały Pad Love Is In The Air.

5 comments:

  1. To jest fantastyczny pomysł! Przyznam, że mnie już czasu nie starcza na te wszystkie wspaniałe Wyzwania, ale pomysł- zapamiętam!

    ReplyDelete
  2. Your google translate button isn't working. I'd love to read what you wrote. :-)

    ReplyDelete
  3. Niesamowita praca! Kolory, stemplowanie- i wszystko tak wspaniale zgrane;)

    ReplyDelete